Opties

Bespreek hier alles over je Corsa F
Justinnp
New Member

Re: Opties

Bericht door Justinnp »

Iemand bekend met de dashcam installatie? Ik heb een dashcam en wil deze installeren. Nu weet ik dat de opel corsa een optie heeft tot een dashcam geinstalleerd. Mijn vraag dus is er bij de spiegel bovenin toevallig een aansluiting voor de dashcam of moet ik deze naar de zekeringen laten lopen en daar aansluiten?

Justinnp
New Member

Bericht door Justinnp »

M.K schreef:
14 mei 2020 21:43
Ook daadwerkelijk de adaptieve cruise control optie geselecteerd?
Ik bedoel meer ik heb geen adaptive cruise control optie op het stuur zitten alleen cruise control. was aan denken deze te kunnen laten activeren als optie erna ofso.

kj2
Corsa Driver Senior
Corsa Driver Senior
Type: Corsa E 1.4 Color Ed

Bericht door kj2 »

Justinnp schreef:
18 mei 2020 18:09
Iemand bekend met de dashcam installatie? Ik heb een dashcam en wil deze installeren. Nu weet ik dat de opel corsa een optie heeft tot een dashcam geinstalleerd. Mijn vraag dus is er bij de spiegel bovenin toevallig een aansluiting voor de dashcam of moet ik deze naar de zekeringen laten lopen en daar aansluiten?
Dashcam optie vanuit Opel?? Niet dat ik weet, en anders wil ik er meer over horen.
Huidig: 2015 Corsa E 1.4 Color Edition
Toekomstig: 2020 Corsa F Electric Launch Edition

kj2
Corsa Driver Senior
Corsa Driver Senior

Bericht door kj2 »

Justinnp schreef:
18 mei 2020 18:10
M.K schreef:
14 mei 2020 21:43
Ook daadwerkelijk de adaptieve cruise control optie geselecteerd?
Ik bedoel meer ik heb geen adaptive cruise control optie op het stuur zitten alleen cruise control. was aan denken deze te kunnen laten activeren als optie erna ofso.
In dat geval zit wel de ACC plaat in de voorbumper, maar geen sensor er achter. Betwijfel of deze later te installeren is. Mogelijk heeft de kabelboom niet de juiste kabels/aansluitingen eraan zitten.

Justinnp
New Member

Bericht door Justinnp »

In dat geval zit wel de ACC plaat in de voorbumper, maar geen sensor er achter. Betwijfel of deze later te installeren is. Mogelijk heeft de kabelboom niet de juiste kabels/aansluitingen eraan zitten.
Er zit een sensor achter. Hij kan namelijk een noodstop maken en geeft waarschuwingen voor obstakels voor de auto tijdens het rijden. Als ik er te dicht op kom dit is ook instelbaar voor de emergency braking

kj2
Corsa Driver Senior
Corsa Driver Senior

Bericht door kj2 »

Justinnp schreef:
18 mei 2020 20:53
Er zit een sensor achter. Hij kan namelijk een noodstop maken en geeft waarschuwingen voor obstakels voor de auto tijdens het rijden. Als ik er te dicht op kom dit is ook instelbaar voor de emergency braking
Duidelijk. Dan zou het mss achteraf nog kunnen, al denk ik niet de een dealer daar een zou sleutelen. Verwacht ook niet dat een dealer dat mag vanuit PSA/Opel.

Justinnp
New Member

Bericht door Justinnp »

Iemand al gekeken naar de RVS instaplijsten voor de corsa f?

Justinnp
New Member

Bericht door Justinnp »

kj2 schreef:
18 mei 2020 18:53
Justinnp schreef:
18 mei 2020 18:09
Dashcam optie vanuit Opel?? Niet dat ik weet, en anders wil ik er meer over horen.
Heb even gezocht had het ergens voorbij zien komen nu vind ik hem zo niet meer

enk-7
New Member
Type: E 1.2 Turbo Elegance

Bericht door enk-7 »

Deze heb ik in mijn Corsa zitten (en ook al in mijn vorige Corsa) en werkt bij mij goed.

https://www.marterwinkel.nl/isotronic-m ... vracht.htm
Opel Corsa F 1.2 Turbo Elegance

enk-7
New Member
Type: E 1.2 Turbo Elegance

Bericht door enk-7 »

Xilo schreef:
17 mei 2020 09:30
Geeft de corsa iets van ingebouwde marter-verjager?
We hebben nu een marter bij ons in de straat, en het zou toch jammer zijn als die aan de kabels zou beginnen te knagen...
Deze heb ik in mijn nieuwe Corsa (en zat ook al in mijn vorige Corsa) en werkt goed bij mij.

https://www.marterwinkel.nl/isotronic-m ... racht.html
Opel Corsa F 1.2 Turbo Elegance

Plaats reactie

Terug naar “Corsa F praat”