Verjaardagskalender

Algemene mededelingen
Alice

Re: Verjaardagskalender

Bericht door Alice »

christ69 schreef:Beste leden,

Het werd steeds moeilijker om alle verjaardagen bij te houden, mede omdat we net als overal een verloop hebben in de leden en dan moet zo'n lijst wel steeds bijgewerkt worden.
Eerst dit ik dit samen met Erwin, maar nu zou die taak helemaal alleen op mijn schouders komen.
Ook als er mensen op een dag in mijn vakantie jarig waren, als je net wat minder vaak op het forum bent, alleen voor het hoog nodige om te zorgen dat alles draaiend blijft, schoot er nog wel eens iemand bij in, dat vond ik dan altijd erg vervelend en gebeurde dus ook al meteen begin dit jaar.

Om dit op te lossen heb ik een instelling op het forum gewijzigd, want iedereen verdient het om in het zonnetje gezet te worden op z'n verjaardag. :mrgreen:
Vanaf heden zie je onderaan de pagina, bij wie er online zijn, ook wie er die dag jarig is, mits je de geboortedatum in je profiel hebt staan natuurlijk.

Vandaag hebben we de eerste jarige al in het systeem staan.
De eer is aan R-utger. Hartelijk gefeliciteerd ;)

Het is aan de leden zelf om ervoor te zorgen dat de juiste geboortedatum in het profiel staat, anders komt er natuurlijk geen of een verkeerde melding.

Groeten,
Christ
Mooi geschreven Chris en een top uitkomst voor jou ook. Kan je gelijk geen boze berichtjes meer krijgen als je iemand vergeet.
rene_1974
New Member
Type: D 1.4 16V cosmo

Re: Verjaardagskalender

Bericht door rene_1974 »

12 augustus rene_1974 (René) 1974
René - Opel Corsa E 1.4 90pk Favourite bouwjaar 2018 rijder
Plaats reactie

Terug naar “Regels en mededelingen”